REKLAMACJE I ZWROTY
REKLAMACJE USŁUGI TRANSPORTOWEJ
W przypadku gdyby paczka dotarła w jakikolwiek sposób uszkodzona (np. zgnieciona, dziurawa) prosimy o spisanie z kurierem protokołu uszkodzenia przesyłki :
http://www.poczta-polska.pl/hermes/uploads/2013/10/WZOR-PROTOKOL-USZKODZENIA_UBYTKU.pdf?84cd58
Będzie on podstawą do reklamacji usługi u doręczyciela. W przypadku odebrania uszkodzonej paczki bez spisywania powyższego dokumentu nie ma możliwości jej reklamowania.
REKLAMACJE TOWARU
Wszystkie paczki są pakowane i zabezpieczane w sposób gwarantujący dostarczenie owadów do Państwa w jak najlepszym stanie. Jeżeli jednak zdarzy się, że owady dotrą do Państwa martwe, lub ich stan będzie budził jakiekolwiek zastrzeżenia, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami w celu wszczęcia procedury reklamacyjnej. Podstawą do uznania reklamacji będzie dokumentacja fotograficzna zawartości paczki, zrobiona przez Państwa po rozpakowaniu ( nie później jednak niż 24 godziny po jej odebraniu) i przesłana na nasz adres mailowy. Reklamacje złożone po tym terminie nie będą uwzględniane.
Pozytywnie rozpatrzone reklamacje realizujemy na dwa sposoby:
1. Jeżeli będą Państwo robić zakupy w naszym sklepie, dokładamy owady do paczki z Państwa zamówieniem.
2. Jeżeli w najbliższym czasie nie planują Państwo kolejnych zakupów, zwrócimy kwotę za reklamowane owady na podane konto.
Kwota naliczona za przesyłkę nie podlega zwrotowi.
Dotyczy to oczywiście tylko żywych owadów. Na podstawie Ustawy z dnia 2 marca 2000 (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.) na owady – jako towary szybko psujące się nie przysługuje 10 dniowy termin zwrotu, ani nie jest możliwe odstąpienie od umowy. Na pozostałe towary dostępne na naszych aukcjach przysługują normalne, określone prawem terminy zwrotów i reklamacji.
OGRANICZENIE PRAWA DO ODSTĄPIENIA
Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz ulegającą szybkiemu zepsuciu lub mającą krótki termin przydatności do użycia.
DODATKOWE INFORMACJE
Na podstawie Ustawy z dnia 2 marca 2000 (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.) na owady – jako towary szybko psujące się nie przysługuje 10 dniowy termin zwrotu, ani nie jest możliwe odstąpienie od umowy. Na pozostałe towary dostępne na naszych aukcjach przysługują normalne, określone prawem terminy zwrotów i reklamacji.